Hanımlar merhaba , dün ameliyat oldum 8+2 haftalık gebeliğim sonlandırıldı. Bebeğim sol tüpümde sıkışmış , azimle büyümeye devam ediyordu. Aksi gibi hiç bir belirtimde yoktu dış gebeliğe dair. Laparoskopik yöntemi ile dış gebeliğim sonlandırıldı 😢 çok istemiştim inanılmaz çok üzüldüm ve ağladım. Tek tüp ile hamile kalan var mı aranızda 😢 birazda olsun yüreğime su serper belki.