semadniz Kızlar göz nezlesi oldum galiba sabah kalktım gözüm kızarık ve çapaklıydı sağlık ocağı damla vermedi çay ile pansuman yap dedi 38.haftayız doğuma da az kaldı :(
SMZmiracle semadniz çapaklanmak ne demek? Ağrı oluyormu peki? Benim de gözüm ayni durumda bana damla verdi doktor ama hiç bir şekiçde geçmiyor.çayla nasıl pansuman yapıyorsunuz? Ben de yapardim belki yardim eder cok kotu gozum cok