Anne8- bazı doktorlar randevulu bazıları randevusuz çalışıyor. Bizim ki de randevulu. Alıp gittim bende, önce doktora göründüm testlerimi yazdı daha sonra ebe hem izlemimi yaptı hem de aşımı. Almasam da olur muydu bilmiyorum tabii garanti olsun istedim 😀