Ben de tüp bebekle ikizlerimi aldım kucağıma. Bu süreçte aslında en önemlisinin zaten yumurta toplama öncesi olduğunu söylemişti doktorum. Normalde de sağlıklı beslenen biriyim. Transfer öncesi ve sonrası her gün yumurta,kefir,ceviz,badem,kabak çekirdeği en çok tükettiklerim oldu. Haftada iki kere mutlaka balık yedim. Boş su içtim. Transferden sonra 3 gün dinlendim. Sonrasında yormadan iş hayatıma da döndüm. Bol sebze,yeşillik tükettim. Kabız olmamak için transfer öncesinden itibaren lifli beslendim. İnşallah her şey yolunda gider pozitif sonuçlar alırsınız 🙏🏻