Kızlar benim ikizlerim erken doğduğu için bebeğimin biri doğduğunda 3 4 kez akciğer kanaması ciğerler gelişmediği için iki kere de beyin kanaması geçirdi ve onun sonucundan beyin su topladı yanı hidrosefali daha sonra şant takıldı sormak istediğim ilerde bebeğimde hasar bırakır mı çok korkuyorum doktor bırakabilir tecrübelerime göre dedi bu beni çok düşündürüyor kardeşine göre çok ağır hareketleri kafasını tutamıyor kucağıma aldığımda vücudunu dik tutamıyor kardeşine göre eğer aranızda böyle bir sorunla karşılaşıp ilerde ne gibi sorunları olduğunu ya da hiç bir sorun hasar kalmadı mı anlatırsanız sevinirim biraz içimi dökmek istedim