Scelikler Çok heycanliyim hazırlıkların çoğunu bitirdim hastane çantamızı hazırlamak kaldı sizlerde durumlar nasıl hamilelik nasıl geçiyor 🥰🤗
Sermec27 Scelikler 30+4 haftalik 3. Oğluma hamileyim benim hesaplamama göre 18 Haziran doğum tarihi Sezaryen olacagi için ama doktor ne der bilmiyorum ikinci oğlumunda doğum tarihi 18 Haziran aynı tarih olmasını çok istiyorum ikisininde hazırlıklara gelince zaten ikinci oğlumdan herşey kaldı beşik araba kıyafetler sadece yıkamak ütülemek ve yerleştirmek kaldı hamilelik zor valla gebelik şekerim var diyet yapıyorum çok zorluyor en son kontorlde de plesentam aşağıdaydi biraz onu kafama takıyorum inşallah çıkmıştır yukarıya 🥰
Yaren7869 Scelikler kızlar benimde 29 haftam bebeğin başı aşağıda normalde 12 temmuzdu ama doktorum 37-38 de gelir dedi kızlar erkenmi geliyor ?🥹❤️
Yenianne6706 Scelikler 32. Haftadayım daha çamaşır yıkama ve ütüleme bitiremedim 🥲 hiç kalkmak istemiyorum 🥲
rabiksu06 Scelikler 31+2 kıyafetleri yıkamak ve çantayı hazırlamak kaldı çok ağırlaştığımı hissediyorum ağrılarım çok arttı hemen yoruluyorum Allah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasıp etsin 🥹😻
Scelikler Sermec27 sağlıkla gelsin benim hamileliğim güzel geçiyor şükür su fazlaligi var denildi şeker çıkmadı ama bakalm bi sonraki kontrolümüzu bekliyoruz🌼😊
Sadeceanne2 Sermec27 sizinle aynıyız 30 +4. Benimde. Sezeryan olacak Allahın izniyle inşallah Kızım olacak Şeker belası beni de buldu. Özellikle yaz meyveleri 😢😢😢 gözü yaşlı geçiyorum manav önünden Kokusu yetiyor. Malesef kendisini yiyemeyince 😄
Aerithma Yaren7869 30.haftada benimde bebeğimin başı aşağıdaydı ama doktorum bir şey demedi erken doğum gibi.
umay_merve07 Bende 2 çocuğuma doğum yapacağım 30.1 1 temmuz sezeryan alıncam çok erken hesaplamışsınız bence
Sermec27 Scelikler bende de su fazlalığı vardı en son şeker kaynaklı şu an ne durumda bilmiyorum inşallah normale dönmüştür hem suyum hem plesentam ikinci oğlumda da su fazlalığım vardı onda da şekerim çıkmıştı 🥰
Yaren7869 Scelikler bana herkes kızlar etken gelir dediler ama bence bebeğe bağlı yani bakalım yaşayıp görücez haziran sonu olduğunu söyledi doktorum sadece sizde bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza zamanında gelsinlr inşallah❤️🤲🏻
Ahsennesli Scelikler bende 27. Haftada baş pozisyonudu 30. Haftada makat geliş oldu doktor döner daha dedi erken olmasıyla ilgili bir durum değil sanırım
Scelikler Yenianne6706 ben o zamana birakmayi düşünmüyorum bu hafta yapacağım ağırlaşırsam yapasım gelmez😂
Scelikler Sermec27 inşallah canım yediklerimede dikkat edemedim bu sıralar bakalm şeker yok denilince önemsemedim 🤦🏻♀️
Yenianne6706 Scelikler kesinlikle bırakma ütü yaparken sırtım mahvoluyor vallahi iki üç zıbında bırakmak istiyorum 🥲
elmaelmaelma Benim de 30+6. Yıkama ütüleme işinin çoğunu bu hafta yaptım, ufak tefek şeyler alıyorum, onları da çantayı hazırlayacağım zamana doğru yıkayacağım topluca. Yıkadıklarımı minik hurçlara koydum şimdilik😊
Scelikler elmaelmaelma bende bu hafta yıkama ütüleme yapacağım yaz bebişi oldugu için çok bsy almadım hep zıbın çok yormaz herhalde
Lilosss elmaelmaelma bebek için hastane çıkışı olarak ne koyuyorsunuz , yani zıbın üzerine tulum ve şapka yeterli olur dimi ilave olarak bişey koymak lazım mı hemşireye verileceklere acaba yaz bebeği olacağı için kararsız kaldım , 10 Lu takım koyulmaz bence dimi
elmaelmaelma Scelikler ben uzun kollular falan da aldım. Yaz da olsa ilk 2-3 hafta çok ince giydirilmiyor yenidoğan bebek🙂 Bi de küçük olması da biraz el oyalıyor gibi geldi ütülerken. 2 seferde ütüledim fazla ayakta kalmamak için. Sizin de kolaylıkla biter inşallah 🙏🏻