2cocuk2kopek Kızlar bugün hastanedeydim betam 20 çıktı . Ama adet düzensizliğim var. Muayene oldum rahim duvarında kalınlaşma var yumurtalıklarında gayet iyi dedi 2 günde bir kan var denildi . Şimdi anlamadım gebelik var mı yok mu 😬
Hulo2105 2cocuk2kopek rahimde kalınlaştıysa evet var zaten betanız 20 çıkmış 2 günde bir kan verin yükselişi takip edin🌺
Aysehuma_33 2cocuk2kopek en son ki regli baslama tarihiniz nedir şuan bebek varsa ne kadarlikmis acaba
Senmsii 2cocuk2kopek Kimyasal gebelik belirtisi olabilir canım belki 2 gunde bir beta verip takip edilmesi gerekiyor. Kanama bu kadar düşük değerde biraz sıkıntı olabilir 😐 kimyasal gebelikte hiç üzülme tekrar hamile kalma oranın çok yüksek. Aynısını yaşadım kimyasaldan 1 ay sonra tekrar hamile kaldım.
2cocuk2kopek Hulo2105 kanama olunca kafam karıştı. Ama arkadaşımda ikizlere hamileyken 2 ay adet olmuştu sonra aklıma o geldi . Yarın tekrar bi beta vereceğim bakalım 🙈
Hulo2105 2cocuk2kopek kanama olması iyi değil tabi ama doktorunuza göründüyseniz ve bir sıkıntı yoksa takip edin devam ederse ilaç verebilir