elifdiyorkii Kızlar bu haftalarda sizinde bebeğiniz ani hareketlerle karnınızı acıtıyor mu?😅 arada çok sert hareketler yapıyor canım yanıyor zaten hareketli bi bebiş ama bazen toplanıyor sertleşiyor bi köşede bazen de bi anda vuruyor çok can yakıyor😅🥲
Tuba-M55 elifdiyorkii 28.haftada ben de post açmıştım karnım morarmış gibi acıyodu artık😂 hatta geçen mesane tarafını tekmeleye tekmeleye kramp girdi artık🙀
esss_92 elifdiyorkii yarın 29 hafta oluyoruz💞bu hafta baya hareketliydi toplanma bende de oluyor günde 3-4 kez yalancı kasılma galiba
Mrsselvinaz elifdiyorkii Bugün kızımla 29 hafta 2 günlüğüz karnımı resmen bazen deliyor. Acayip hareketli bazen üstte bazen altta.
Dlar Bizde artık yarın tam 29 olucaz canm bazen dediğin gibi aşırı can yakıyor bugün aşağıyı tekmeleye tekmeleye sağ bacağıma kramp soktu resmen zorluyor beni umarım sağlıklı bir zaman geçiririz
elifdiyorkii Dlar ay bizde yarın tam 29 oluyoruz günümüz aynı hisler de aynı demek ki haftanın özelliği bakalım ilerleyen süreçte neler göreceğiz🥲😅
Cesurx Bende aynı durumdayim.Sanci mi diye endişelenmeye başladım.Hopluyor galiba ve yürürken aşağıya baskı yaptığı için adımlarımı bile korkarak atıyorum
elifdiyorkii Cesurx evet evet bende düşündüm sancı mı bu diye zaten hareketli bi bebiş korktum hatta bu böyle giderse erken doğar diye ama meğer olan bişeymiş🤭
Ozgeeee2504 elifdiyorkii şuan 29 haftaligiz tam ve böyle bir post acacaktim bir bakiyim dedim benim gibi canı acıyan var mı bazı bebekler aşırı hareketli demekki benim kızımda şuan bazen öyle bir kasılıyor ki içerde resmen yer kalmadı sanıyorum aşırı canımı yakıyor patlayacak gibi hissediyorum kendimi 😃
Mer3459 elifdiyorkii benimde aşırı canımı yakıyor çok hareketli çok kuvvetli tekneleri 1 ay sonra ne yapacak bilmiyorum 😅
Esra54 elifdiyorkii bende aynı durumdayım. Karnımı delecek gibi vuruyor dönüyor. Hatta minik bi kan bile geldi çamaşırıma. Çok hareketli. Mesaneme birden öyle bi vuruyor ki anında idrara çıkmam gerekiyor 😥 ödüm kopuyor erken doğacak diye
Gizemygt12 elifdiyorkii Benimde 29. Haftam resmen idrar torbamı sıkıyor gibi baskı yapıyor. İnşallah 39 A kadar dayanır bu hareketlilikle diyorum:)))