Sule66 altıncı ayım kendim yaptım hep ağdamı. Ama sonuncusunda karnımın oldukça buyumesinden dolayı biraz zorlandım yapabildiğim yere kadar yapıp sonrasında kuaföre gideceğim. Bir zararı YÖK bence de geciktirmemeye özen göstermek lazım kokler kalinlasinca hamilelikten dolayı var olan hassasiyetle birlikte normalinin beş katı acıyabilir bu da daha fazla kasmak ve gerilmek denektir ağda esnasında..