bende ilk dogumumj normal yaptim ama sezeryan aklima dahi gelmiyor.sonuna kadar Allahin izni ile bir sorun ol.azsa ne kadarda zor olsa normal isterim.nedende sezeryan dogum yapanlarin daha gec iyilesdiguni dusunuyorum.kolay degil beden kac kat kesiliyor iyilesmek zaman aliyor.normal dogumda 2-3 gun sonra kendi isini kendin yapa biliyorsun bebegine baka biliyorsun