Elollay Selam anne adayları ilk hamileliğim 6hafta 4 günlük bugün. Regl kadar olmasa da ara ara kasik ağrıları oluyor normal mi korkuyorum
ZeynepDuru17 Elollay amin inşallah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almak nasip etsin sen daha yolun başında sin dikkat et ağır kaldırma fazla yorulma
Elollay bahardaa yok yazmadı bazen hiç olmuyor bazen böyle giriyor doktoruma söyledim normal dedi ama korkuyorum bazen
Gizem9688 16 17 haftalara kadar hep oldu bende. Anca yerlesti cocugum herhalde diyip gülüyorum. Normal
Elollay Gizem9688 ahahah çok iyiymiş :) ben de öyle düşünüyorum sürpriz bir gebelik oldu birden ne oldu ne yapacağım derdine girdim. Doktorum bir şey demedi ama ben çok korktum. İnsallah rahatladım biraz şimdi