asel-yasarrr https://hizliresim.com/sce9aq4 Kızlar 37+3 oldum doğumuma 7 gün kaldı ikinci sezeryanım ilk bebeğim kız bu bebeğime de sadece iki doktor değiştirdim kız denildi şimdi memleketteyim kim görse kesinlikle erkek diyor ilk kızında belin popon vardı her yerin doluydu bunda sadece top yutmuş gibisin diyorlar 🫠😅sizce olabilir mi erkek gelme ihtimali var mı 🤩
Esmam_ela25 asel-yasarrr benim ilk kızımdan karnım böyleydi banada herkes erkek dedi ama Nur topu gibi bir kızım oldu 😂
Annesinin1tanesi asel-yasarrr karın şeklinin cinsiyetle ne gbi bir ilgisi olablr kızımda top yutmuş gibiydim gören herkes erkk diyordu aklmdan da hiç böle şeyler geçmedi bebeğin duruş pozisyonu bile etkiliyor karın şeklini 37+3 olmuşsn ve iki doktor kız demiş sanırım gönlünüzden erkek geçiyor ki hala acaba mı diyorsnz
Dygudamla81 asel-yasarrr valla benim ilk kızımdada bu erkek demişlerdi ikinciye hamileyim bunada erkek diyolar doktorlar kız görüyo net belli ama çevrem erkek karnı gibi karnın var güzelleştin falan diyo insanın psikolojisi bozuluyo ben ilk kızımın doğumunda doğduktan sonra kızmı erkekmi diye sormuştum bildiğim halde 😂😂😂
33caglaunlu asel-yasarrr bende 5 ci ayindayim yani yeni girdim hcinsiyetini daha oyrenmedik eltimle görümcem kız diyo bende ilk başlarda kız his etdim sora rüyamda erkek bebek gördüm şu an erkek ola bilir kızda ola bilir diyorum ama nasibsw pazartesi cinsiyetini oyrencez
asel-yasarrr Esmam_ela25 offf aşırı merak ediyorum kız erkek hiç önemli değil ama insan merak etmiyor da değil 😃
asel-yasarrr Annesinin1tanesi yo hayır kız erkek hiç fark etmez Allahım sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin etraftaki insanlar öyle söyledikçe merak sardı beni de 🫠🙏🏻
asel-yasarrr Dygudamla81 ya gerçekten benimde öyle kız erkek hiç önemi yok sağlıklı olsun en başta ama insan çok merak ediyor tabiki bi şüpheye düşmüyor değil 😅😅çok heyecanlı geliyo
asel-yasarrr 33caglaunlu Allahım gönlünüzden geçeni nasip etsin inşallah sağlıkla kucağınıza alın her iki evlatta bambaşka 🤩🖤
Saba00 asel-yasarrr yani doktorlara inanmıyorsun çevreyemi inanıyrsun benim kızımdada top hibiydi oğlumdada aynıydı bu bebeğin duruşuyla alakalı
asel-yasarrr Saba00 doktorlara veya çevreye inanıyorum demiyorum sadece benziyor mu veya göbekle bi alakası var mı diye soruyorum 🫠
Annesinin1tanesi asel-yasarrr Aminn inş. 🤲🏻🥰Etrafın lafıı hiç bitmez ben bazen dilleri içine çekilesice çok biliyorsnz herşeyi diyorum 😂
Dygudamla81 asel-yasarrr doktorlar ultrasonda görüp net bişey dediyse şüpheye düşülmüyoda insanlar çok etkiliyo işte 😂
asel-yasarrr Dygudamla81 evet ya kesinlikle kız olduğuna eminim doktorlardan dolayı ama bi acaba erkek hissi oluyo 😅
huysuz__ asel-yasarrr maşallah 🧿 benim de hep aşağı ve sivri büyüyo ilk kız ,ikinci oğlandı, şimdi yine kız geliyo. Hepsinde aynıydı karnım , normalde de alt göbekten kilo alırım, vücut yapısıyla ilgili bence .
asel-yasarrr huysuz__ evet evet vücutla alakalı da olabilir birde ikinci gebelik olunca sarkmış gibi gözüküyor da olabilir bakalım sağlıkla gelsin de ♥️🥰