TT8694 Sonda takıyorlar ama hiç problem etme kendine , ben 14 saat normal doğum sancısı çektikten sonra spinial oldum birde bünyem artık çok yorgun düşmüştü dedim genel anestezi olayım ailem herkes genel olacağımı biliyordu ameliyathaneye indim anestezi doktoru ve hemşireler bunun daha iyi olduğunu anlatarak karar değiştirttiler bana iyi ki tam bayılmamışım diyorum yine olsa bunu seçerdim , sadece iğne yapılırken o ufacık bir his var o kadar oda damar yolu açtırmaktan daha basitti bence , bebeğinle ilk temasın , odaya ayık kafayla gelmek bebeğinle daha rahat ilgilenmek hepsini bastırdı ve unutturdu 🥰