14+4 haftalik hamileyim. hamilelikden once paketli gidalar zaten kullanmiyordum.bir kere birakinca artik tatlari cok garip gelmeye baslamisfi bana.neyse hamilelikden sonra bazen tatli biseyler atisdirmaya basladim bulantilara iyi geldigini dusundukce kesemedimde.simdi 2-3 gundur seker ihtimalinden dolayi kesmek zorunda kaldim.yine biseyler atisdirdim cok kucuk ama onceki gibi degil.bu gunde cok fena olmaya baslafim.mide bulantisi canimin bisey cekmemesi sanki hamileligin basindaymisim gibi.tiroid ilacida kullaniyorum.varmi boyle bisey yasayan yoksa seker istegimden dolayimi uyduruyorumdur😄agzima az bisey atayim ac kalmayayim diyorum nasil mide bulantisi anlatamam.