_b-e_ Hareket hıssetmıyorum doktor kontrolünde problem yok herkes soruyor hareket edıyor mu Dıye hareket hıssedemıyorum veya edıyorsa da farkında degılım sizler de de durum aynı mı acaba kılodan kaynaklı da olabılır mı suan 89 kıloyum
Hulo2105 _b-e_ bana 12-14. Haftada başladılar hissediyor musun diye o haftada imkansız zaten ama darlıyorlardı. Karnının yağ yapısından kaynaklı geç hissedebilirsiniz. 20 ye kadar hissedersiniz korkmayın.
ogretmenanne2024 _b-e_ ben de 93 kiloyum 22 haftaya gireceğiz hâlâ daha net hissetmiyorum. Çok nadir bir anlık oluyor. Birde ilk gebelik ise karın bağları sıkı olduğu için hissetmek zaman alıyormuş. Benimkinin kilodan kaynaklandığını düşünüyorum açıkçası 🤭