Mrvbyhn Bayanlar merhabalar bebegimin banyo ihtiyaçlarını alacağım iki marka arasinda kararsız kaldım sizce mustela mi sebamed mi ?onerilerinizi bekliyorum
Brlgry Mrvbyhn bende bübchen aldım doktorumun tavsiyesi ile çevremdeki arkadaşlarımında kullandığı marka tavsiye ettiler 🙋🏼♀️
bukna Bende bekleyeyim. Ben mustela ile bübchen arasında kaldım. Ağır basan mustela ama bakalım burdaki arkadaşlar ne almışlar
petitehatunn Mrvbyhn mustela daha iyi canım sebamedin içinde istenmeyen maddeler varmış. instagramda muhendisinoglu diye bir sayfa var ona bakın