Egaa44 18+1′im. 3-4 gündür sağ tarafıma bir ağrı giriyor. Regl ağrısı gibi bir ağrı değil. Böbrek üşütmesi gibi bir ağrı. Doktor normal dedi ama ben idrar yolu enfeksiyonundan şüphe ediyorum. Doktor bence normal giren ağrılardan sandı diye düşünüyorum. Bu yüzden fitil aldım doktordan