Denizdnzdnz Kan tahlilinde değer yüksek çıktı sebebi doktorun verdiği haplar mi yoksa yediğim yiyecekler mi sebep olmuş olabilir. Aynı durumla karşılaşan oldu mu
Denizdnzdnz Benimcanimoglum_55 Çok önemli boyutta değilmiş. Bide kan testini normalde aç karnına yapiyorlarken ben yedim içtim.sonra yaptılar sağlık ocağında guvenemiyoruz ki. Ben yine de her ihtimale karşı kuru dut suyu içtim iltihaba iyi geliyor diye