Zumry66 benimde cok agrıyo basim 20 haftalik olduk basindan beri basim aşirı ağriyo doktora sordugumda sadece parol kullana bilirsin dedi parolda bi ise yaramıyo sıcak bi duş patetesi dolaba koyup soguyunce başıma sarıp uyuyorum geçmis oluyo sende dene canim hastaneye gitsen bile parol veriyolar serum olarak