momirem_ Haftadayım ve bitmek bilmeyen bir göğüs altı ağrım var. Resmen acıyor 🥲 böyle bir şey yaşamak normal mi? Yaşayan veya bir çözümü olan var mı ? 😌
Nurela3440 momirem_ valla cnm bende aynı durumdayım sanki bebegin kemigi batıyo yada kafasi orda sırtıma vuruyo arada sanırım normal rahim buyuyor bebek üste çıkıyor nefes darlığı bile başladı
zeynep_c momirem_ 36. haftamdayım hala çok oturduğumda orası acır ve ağrır. sanki böyle yanık gibi uyuşma gibi. organlar sıkıştıkça oluyormuş. oturunca kendini çok belli ediyor ama uzanınca geçiyor
Fiigeenn momirem_ bende de sol tarafta var . İlk gittiğimde dalak şişiyor sanırım dedi sonra testlerde böbreklerde enfeksiyon varmış . Baya korkuttu bizi çok şükür sandığımız şey değilmiş. Dikkat et üstüne düş ağrının