Gizem1504 Kızlar ctesi düşük yaptım ptesi kontrolde tamamen rahim temiz dendi az az kahve kırmızı arası kanamam vardı şuan çok çok az geliyor tedirginim hala günlük ped kullansam sorun olurmu
Gzde_defne Gizem1504 ben 1 hafta normal ped kullanmıştım az az kanama olmuştu kürtaj olmuştum ama.bence normal kanama olması niye tedirgin oldunuz ki
Gizem1504 Gzde_defne dün günlük ped kullandım sanki kıyafetime geçecek gibiydi o yüzden tedirgin oldum hala ped kullanıyorum sürekli değişiyorum çamaşırımı falan enfeksiyon kapmasın diye
Gizem1504 Gzde_defne istemsiz sanki daha fazla kanama olacak gibi endişem var evde düşük yaptığım için psikolojk sanırım
erenilhan Gittikçe azalır artmaz sizde travma olmuş o yüzden öyle hissediyorsunuz. Ped kullanmanın niye zararı olsun. Enfeksiyon olsa bile antibiyotik kullanırsınız geçer. Benim çok uzun sürdü doğum kontrol hapıyla durdurdular geçti çünkü 17 haftaydı kaybım