Teraziii benimde 4gündür oldu başlayalı. Galiba siyatik kası ağrısı araştırdıgım kadarıyla. Sağ belimde oluyor ayağımı bastıgım an. Yatakta dönerken fena zorlanıyorum acayip bi ağrı giriyor belime. Bikaç egzersiz baktım nette onları yapıyorum biraz daha iyiyim fakat egzersizleri yaparken bile bacak kasım müthiş ağrı oluyor. Yapabildiğim kadarıyla zorlamadan yapıyorum. 31+4. Haftamdayım magnezyumda kullanıyorum.