Filiz3535 2.trimestri döneminde bİrden kilo alanlar oluyormuş dikkat et dediler bana sizde durumlar nasıl 😒
Merve_3351 Filiz3535 53 le girdim 67yim 35 hafta. Nasil oldu anlamadım fazla bisi de yemiyordum halbuki
iremd-1798 Filiz3535 28 haftalık hamileyim 500 gram aldım😅 bende dahil herkes şaşkın ben zayıfladım bebişim aldı 😅
_handan91_ Filiz3535 67 kiloyla hamile kaldim suan 77 kiloyum 34+3 haftaligiz😊 pek dikkat etmedim aslinda . 2 trimester de almaya basladim ama 3 trimester de mide yanmasi cogaldigi icin az az yiyorum cok yiyemiyorum acikcasi ama istahim acildi onu fark ettim 😅
Filiz3535 Merve_3351 olsun doğumdan sonra gider kilolar. ben almamak için diyetisyene gitsem diye düşünüyorum 🤓
-Pinar96- 30+2 deyiz kızımla boyumuz ve kilomuz biracık fazla çıktı iyi beşlemişsin dedi doktorumuz 🧿🧿 bende 85 kg ile hamile kalmıştım şuan 95 kg olmuşum 🙈 sanırım daha da alırız gibi duruyor çünkü yiyorum 😄 Merve_3351
Merve_3351 Filiz3535 Ya kilo önemli değil hiç belli etmiyorum kendim dahi inamiuom 67 olduğuma 🤣 Aniden alıp vermek çatlak oluşturuyorya o sıkıntı
Beyzasaree Filiz3535 ben gidiyorum ama hamilelikte cok zor canım bişey istiyor ucundan bakıyorum tatlıyı kestim herkes bebegin var ye diyor biraz zor valla
Bedriye35 Kesimeliff bende öyle :) 22 haftalık hamileyim 3 kilo aldım 52 yle hamile kaldım 55 le devam ediyorum :)
Acelyapova 52 kiloyla hame kaldim suan 67yim 25 haftaligim nasil boyle kilo aldim bilmiyorum ama suanda herkes bu kiloda kal diye yalvariyor eskiden cok zayiftin simdi oldu diye boy 1.70 bu arada
Nurglsari Acelyapova bizde 22 haftadayız 54 le hamile kaldım 61 im şu anda son bir kaç haftada aldım bu kiloyu 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
s_koc Acelyapova ben de aynı kiloyla kaldım ve su an bu civardayım ama beni cok rahatsız ediyor kilolar ağırlık şişkinlik yapıyor siz rahat mısınız😖
iremd-1798 Filiz3535 valla herşey yedim içtim hiç bir şeyden kaçmadım ama demir ilacı kullanıyorum demirim düşük günde 2 defa içiyorum sürekli büyük tuvalete çıkma isteğim oluyor sanırım ondan kilo verdim ☺️
Hulo2105 Filiz3535 valla ben anlamadım hamilelikten önceki gibi yiyorum. 2 öğün 1 ara öğün. Ama ne zaman tartıya çıksam yarım kilo almış oluyorum. 6. Aya giricem 69 ile hamile kaldım 74.5 im 🥲
Filiz3535 iremd-1798 demir ilacı aksine kabızlık yapıyormuş sizinkisi ters tepmiş hapın adı neydi bizde ondan yazdıralım 😁doktorum ilerleyen zamanlarda vericem şimdi gerek yok dedi