İnşallah faydasını görürsünüz umudunuzu kaybetmeyin yeter benim olduysa emin olun herkesin olur ben en son kocamı bosamayi düşündüm onunda çocuğu olmasının hakkı oldugunu düşünerek menepozami girdim dedim pkos varken rahim filmi bende cektirmistim bana doktor yok rahhmin solda dedi yok söyle yok böyle dedi 4aylik hamileyim Allah’a şükür ben rahim filminden sonra daha hastaneye gitmedim tam iki sene bana yazdığı ilacı aldım sadece eczaneden parayla öyle uğraştım işte inşallah Allahım seninde yüzünü güldürür benim gibi tez vakitte