Hasretim16 Kızlar sabahtan beri kasıklarımda hafif sızı var daha önce de olmuştu üşütünce olduğunu düşünüyorum gece oğlum geldi üzerimde uyudu üstümüz açık oyyy 17 haftalık ta gebeyim var mı önerisi olan yaşayan
Elifaykkac Hasretim16 o haftalarda kasık ağrısı normal rahim büyüdüğü için ama cok rahatsız ediciyse acile gitmenizi öneririm
Kesimeliff Benimde kasıklarımda Ağrı oldu doktora gittim kasılmam çıktı istersen bi muayene ol canım geçmiş olsun
Hasretim16 Elifaykkac yok değil içten içten hafif. Yani gaz da olabilir belki sabahtan beri gaz problemi yaşıyorum resmen. Bi sorayım dedim yaşayan var mı