Durunun_kardesi Haticeburak06 canım benim çekmeyi deniyorum ama görünmüyor fotoğrafta sanırım çizgi yok 😪😪😪
Haticeburak06 Durunun_kardesi rabbim hayırlısını versin canım bi bildiği vardır Belki zamanı değildir Ama yinede vazgeçme dene belki önümüzdeki aya inşallahhh🩷🩷
Durunun_kardesi  kızlar ilk adrarla yaptım sabah benim gördüğüm ince bir çizgi çıktı ben görüyordum tek ama yarım saat sonra falan tam görünür haldeydi
Sergul1425 Durunun_kardesi adetin geçsin öyle yap bnce canım bnde yaptım yarım saat içinde baya belirgin di çizgi ama adet oldum ilk 5 dk da çıkan sonuc önemli
Durunun_kardesi Sergul1425 evet canım ben de yaşadım öyle şeyler üst üste aslında inanmıyorum zaten ama ne bilim işte ama ben gördüm yapar yapmaz tabi ki belirgin değildi ama ben görüyordum hayırlısı olsun artık bakalım
Sergul1425 Durunun_kardesi sen gördüysen inşallah vardır hakkında hayırlısı olsun istersen kan ver netleşsin
Durunun_kardesi  kızlar az önce yaptım ilk 5 dakika da gölge gibi oldu sonra rengi koyuya döndü 15-20 dk içinde ne oluyor yarın tekrar sabah ilk idrarla yapacam midem çok garip bulanıyor acaba olabilir mi ki
Busraltn Durunun_kardesi bende bu ay 2 mayısta kimyasal gebelik yaşadım 2 parça düşürdüm 11 mayısta bitti. Bugün regl günüm ama negatif. Sizin kimyasaldan sonra regl düzeniniz bozuldu mu acaba? Yada 2. kimyasalda ne zaman öğrendiniz