Merhaba kızlar doğum yapalı 42 gün oldu kırkım çıkınca adet oldum adetimin 2.günü ve çok kanamam var yani normal adet zamanlarımda bu kadar kanama olmazdı doktora gitmiştim ultrasonla bir sıkıntı çıkmadı. Böyle yoğun kanama geçiren var mı doğumdan sonra ? Normal mi acaba ? Bir de emzirdiğim halde doktor 2 gün majezik at kanamanı azaltır çok kan kaybetmezsin ve sancın geçer dedi. Emzirirken majezik kullanan oldu mu ?