Ebruyi Bende de rahim agzinda yuzeysel yara var dedi. Cok kadinda oldugunu duydum bende. İlk gebeligimden sonra kontrole gidince ogrenmistim smear sonucum temiz geldi. Ardindan ikinci çocuğu dusundugumde tekrardan doktora gitmek istedim. Doktor yine yuzeysel dedi ama smearda ascus cikti. Doktor yaradan dolayi oyle cikmistir dedi. Ben yine nolur nolmaz hpv verdim cok şükür o temiz geldi. Doktora yaktirayim mi dedim oda yaktiracak bir buyuklukte degil dedi. Hamilelige de engel degil dedi. Yaktirinca tekrar ciktigini da duydum