Hilo123 sakın üzme kendini, yalnız değilsin, bende aynı şeyleri hissediyordum, o kadar bilinmeyen bi süreç ki, tıbbi olarak elinden gelen her şeyi yapıp gerisini Allaha bırakmak lazım, verdiğinede vermediğinede tevekkül edip beklemek lazım, ozaman hiç ummadığında oluyor 🤲🏻❤️