carpediemm1 Bu ay omega3e de başlattı doktorum. Demir magnezyum ve omega3 kullanıyorum. Kalsiyum yazmadı bu sefer. Acaba reçetesiz olduğu için unuttu mu yoksa bu ay da kullanılmıyor mu artık bilemedim