Kızlar ben ilk gebeliğimde gebelik hipertansiyonu yaşadım ilaca rağmen yükseliyodu sonra 35. Haftada proteinim +1 oldu ve doktorla konusup bebegn kilosuda iyi oldugu için doğum yaptm. 3 bucuk sene geçti tekrar hamileym 27 haftalık ama baştan beri doktor ecopirin coraspirin falan vermedi bana illa kullanmak gerekirmiydi ? Bu haftamdan sonra kullanmak istesem olurmu