Zeyy04 herkese merhabalar ☺️ detaylı ultrasondan sonra amniyosentez sıvısı aldıran var mı acaba 🙂↕️ bugün sonuçlarımız biraz mutlu etmedi bizi. Yaptıran annelerden bilgilendiren olursa sevinirim ☺️🙏🏽
Gulay92 Zeyy04 ben yaptırdım, emin ellerde yapıldığı sürece korkacak birşey yok 5 dk süren bir işlem. İşlemi yaptıktan sonra sizi dinlendiriyorlar ve takip ediyorlar zaten. Doktorunuz gerekli gördüyse yaptırın. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏🏻
amayinedeiyiilerledim Zeyy04 merhaba ben de 18 haftada yaptırdım. Şu an 32+1′deyiz. Bol bol dinlenin sıvı alımına dikkat edin. İlk 3 gün en önemlisi. Sonraki 3 haftada ağır iş yapmamaya çalışın. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙂
Freefam Zeyy04 ben yaptirdim detayli ultrasonda cok fazla bulgu tesbit ettiler trisomy 18 bulgulari ayni gun amniyosentez verdik 2 3 gun sonra sonuc cikti trisomy 18 mis bebegim doguma alindim
Zeyy04 Hey_makaron araştırdığım zaman 20. Haftalardan sonra herhangi bir risk olmadığını görüyorum ama 🤷🏾♀️
Zeyy04 Hey_makaron siz niye yaptıracaktınız peki ? Kusura bakmayın içim hiç rahat değil o yüzden soruyorum sizlere 🙂↕️🙏🏽 yeni çıktım doktordan ve deneyimli annelerden tecrübelerini dinlemek istiyorum 🙏🏽
Gulay92 Zeyy04 ben sizi üzmek istemem ama 11.haftada ense kalınlığı çıkmıştı detaylı ultrasonda da yaşamla bağdaşmayan bulgular vardı, amniyosentez ile bulgular doğrulandı maalesef. O yüzden amniyosentez yaptırın düşük riski olsa zaten doktorlar önermezdi
Hey_makaron Zeyy04 bende kizamikciktan suphelendiler o yüzden. Sonra başka doktora gittim senin biseyin yok dedi iyiki yaptırmamıssin dedi çocukken bağışıklık kazanmışım yani . Ama onlar hamilelikte geçiriyorum sandılar .
Zeyy04 amayinedeiyiilerledim yaptırdıktan sonraki süreçte sonuçlar temiz mi çıktı sizin nasıl ilerlediniz
Zeyy04 Gulay92 bizim ense kalınlığımız falan yoktu hersey olumluydu şimdi beyincik kanalları 18. Haftada gözüküyormuş ama biz 21. Haftadayız 🙂↕️ o yüzden bilemiyorum ne yapacağımı
Gulay92 Zeyy04 anlıyorum inş güzel sonuçlar alırsınız🙏🏻 perinotoloji mi yönlendirdi sizi ya da perinotolojiye muayene oldunuz mu? Buarada ben amniyosentezi üniversite hastanesinde yaptırmıştım bir ücret ödemedim.
Zeyy04 Beybitooo beyincik gelişimi 18. Haftada gözüküyormuş şu an o yüzden. Biz 21. Haftadayız 🙂↕️ bilemedim bi inşallah güzel olur herşey🙏🏽