Teslimenursevil Tüp bebek mayıs sonu gibi düşünüyoruz ve şuan a101de çalışıyorum 1 ay oldu transfer sonrası ilk 5 gün rapor alıcam sonrasına çalışıcam ağır işler yapmadan bi sorun olur mu acaba sakıncası olur mu