Lovelovebaby Kızlar sizde sürekli stres yaşıyor musunuz bebeğim nasıl acaba diye yarın kontrolüm var ama stresliyim acaba ne olucak diye hatta doktorda beklerken ağlıyorum korku yaşıyorum acaba iyi mi diye güzel şeyler duyucam mı diye
Btlshnnn Lovelovebaby ayy aynı bensin bende öyleyim yarın 8 haftalık olacak saat 13:00 de randevum sanki zaman geçmiyor hiç kızınca moralim bozuk olunca eşimle bile ufak tartışmam olsa acaba bebeğe birşey oldu mu nasıl diye merak ediyorum hareket etmeye başlasalar insan çok korkmuyor ama hareketlerini duyana kadar hep endişem çok oluyor 🥹 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza yavrularımızı🤲🏻❤️
iremsz Lovelovebaby ilk üç ay hep böyleydi şuan 28.haftadayım artık daha az hareketlerini hissediyorum çünkü Buda iyi olduğu hissi veriyor merak etme zamanla daha azalacak kaygıların
Freefam Lovelovebaby her hamilede olur bu endiseler hele bir de gebelik kayiplari yasayanlar icin cok zor hayat
Meltemm21 Lovelovebaby her kontrolde başka korku yaşıyorum ilk haftalar da kese varmı bebek varmı korkusu yaşadım ikinci kontrolde kalp atışı varmı korkusu şimdide tahlil yaptırdım sonuçlar nasıl çıkacak korkusu yaşıyorum
Lovelovebaby Btlshnnn amin inşallah riskli gebelik benimki de ondan dolayı dahada stres oluyorum. İnşallah sağlıkla vakitlerinde kolayca gelsinler yavrularımız 🤲🤲🤲🤲
Lovelovebaby Freefam evet aynen öyle ama sonuçta şunu diyorum yine de nasibi varsa ne olursa olsun gelicek dünyaya duamı edip Allaha sığınıyorum
Freefam Lovelovebaby aynen oyle saglikliysa omru varsa naparsak yapalim doguyolar sagliksizsa omru kisaysa ne yaparsak da yapalim tutamiyoruz gidiyo