Yilmazm Merhaba, Doğum sırasında alınan kordon kanımı bağışlamak istiyorum ancak internette yeterli bilgiye ulaşamıyorum.Lösev ve kızılay’ı aradıgımda böyle bir uygulama yapmadıklarını söylediler. Konuyla ilgili bilgisi olan var mı?