Sevim97 hamileligimin 30.ayindaydim. Calistigim yerde herkes senin hamileliginden hicbir sey anlamadik, hic nazlanmadin her seye kosturdun dediler. Ertesi gun sancilarim oldu ve erken dogum riskinden hastaneye yattim. Sonrasinda zaten calisamadim ve uzun sure yatmak zorunda kaldim :/ nazar mi bilemiyorum ama ilk aklima gelen bu sozler olmustu.