Mke Kızlar 17+4 te erkek bebek annesi olacağımı öğrendimm🎉 herkese fikir olsun diye erkek bebek isimlerinizi yazar mısınız malum bu yıl erkek senesi 👶🏻💙💙 ben AREN düşünüyorum ..:)
Brlgry Mke aren çok güzel Benimde listedemdeydi ama babamız pek onay vermedi kuzey de karar kıldık onun istediği oldu bende onayladım çünkü isimsiz doğuracaktım çocuğu artık 😂😂
Haticekale Mke bizimde oğlumuz olacakmış. Abisi tuğra ismini verdi şimdiden. Yanına bi isim daha arıyoruz.