Normal doğumdan aşırı korkuyordum ancak 36. Haftaya kadar bebek dönmedi tekrar 37. Haftada tekrar bakıldı yine dönmeyince doktorlar ya çevirmeyi deneyelim ya da sezeryan dediler. Çevirme konusunda baya direttiler ama kabul etmedik 🙈23 Nisan’a sezeryan günü verdiler . 22 Nisan akşam yatışım yapıldı hastaneye ve akşamdan sezeryan için hazırlıklar yapıldı damar yolu nts ultrasonun kontrolleri gibi. Bebek dönmüş olsa eve yollayacaklardı ama bebek hala dönmemişti. Sabah 9’da sezeryana alındım en çok korktuğum ilk şey bele vurulan iğneydi hiç hissetmedim bile diğeri karnımın kesilmesini fln hisssetmekti onu da hissetmedim . Sadece karnıma baskı uygulanıyordu o da öyle aşırı ağrılı bir şey olmadı ben daha kesecekler fln beklerken eşim o giden bizim bebek mi dedi bebek doğmuş çocuk doktoruna götürüyorlardı şok olduk 😅 10 dakika sonra bebeği bize verdiler biz bebekle ilgilenirken onlar temizleyip diktiler 😅