miniminimini önemli olan bebeğinin ve sağlığın canım öncelikle bunu aklından çıkarma. Bundan sonra bir tık daha hızlı kilo alınıyor ama şöyle düşün yaz geldi daha hafif şeylerle beslenebiliriz, daha fazla su içme ihtiyacı duyacağız, eğer bir riskin yoksa yürüyüş tavsiye ederim bu süreci dengeleyebilirsin böylece. Çok strese sokma kendini inşallah emzirirken çok hızlı bir şekilde verirsin. İçini rahatlat çok kötü değil durumun ☺️