Güzel anneler o kadar stres yapıyorum ki bebeğim huysuz çocuk olacak bu gidişle.
Bir kaybım vardı bu hamileliğimde kanamalıydı kısacası riskli grubundaydım hep. 18 haftalık olduk her şey normale döndü diye sevinerek işe başladım. Farklı doktora gittim bebeğin suyunun fazla olduğunu ve haftasına göre 10 gün büyük olduğu için gebelik şekerinden şüphelendi ama henüz test vs yaptıramadım perinatolojiye gideceğim. Şeker vardır diye bir şey yiyemiyorum bugün de aç kaldım işin içinden çıkamıyorum. Bu zamana kadar hep heyet raporluydum yine istedim yine rapor verecek. Benzer şeyler yaşayanlar bu süreçte neler yaptınız veya su fazla olup şeker çıkmayan normal çıkan var mı?