Serra19 39 haftadan selam açılmam yokmuş sancım yok haftaya tekrar bakalım dedi devlet gidiyorum ne kadar sonra suni verip yatırır acaba sezeryan olsun dedim bebek doğum kanalında olmaz dedi 😊
Sema1818 Serra19 ya benimde 39 hafta oldu sancılarım ok yok ağrılarım oluyor kasiklarim da biraz ama çok olmuyo böyle adet sancısı gibi ne zaman gelir acaba beklemedeyim bende yürüyüş yapmaya çalışıyorum 🤲
Dilarademiryurek Serra19 doğumu başlatmanın en kolay yolu sıcak su altında squat yapmak derin nefes alıp vermek suyu belinize ve göğüslerinize tutmanız lazım doğumu tetikliyor açıklık oluşuyor