Haftaya ve beta hCG değerine göre değişiyor canım eğer haftan azsa bu mümkün ben 6haftalıkken kanamayla gittim doktora beta hCG me baktılar artması gerekirken düşüşe geçmişti. doktor düşük yapıyorsun diyip eve gönderdi beta 176felandı sanırım. Evde düşüğüm oldu. 13haftalık yine bir düşüğüm oldu. Bundada yine kanama ve hastane süreci. Bebeğim kalbi durdu doktor sağlıksız gebelik dedi. Önce alttan fitil verip desteklediler düşüğü. Kanamam artınca ve ağrım azalınca kürtaj yaptılar