Bessteeeee her gebelik bir olmuyor canım. 3ye hamileyim kızım ve oğlumda hiç bilmedim. Şimdi yine kızım olacak şuan 27haftalık hamileyim midem hergün kötü ve kusma devam ediyor malesef. Doktoruna söyle ilaç takviyesi yapsın. Hamilelikte kullanılan bazı ilaçlar var.prilan, pir izin, gaviskon şurup, renni veya talcid çiğneme tableti. Bunlar aklıma gelenler. Ben bazen soda içiyorum rahatlatıyor. Tuzlu leblebi, çubuk kraker, tuzlu çekirdek yiyebilirsin. Nane limon kaynatıncada iyi geliyor bazen. Dene istersen geçmiş olsun