Seyda5- Kızlar merhaba 6 aydır bebek deniyoruz doktor rahim filmi istedi bugün çekildim korkunç bir deneyim oldu ilk başta tüplerime ulaşamadı sonra sağ sol tüpe tekrar verdi açtık dedi 10 dakika falan sürdü. Sonucu doktora yarın göstereceğim ama merakımdan da duramıyorum anlayan varsa bakabilir mi?
Aslanmom1 Seyda5- Üstten basıklık var az derece canım ama sorun teşkil etmiyor diye yazmış raporda. Başka herhangi bir şey yok geçmiş olsun
Aslanmom1 Seyda5- yok canım gebeliğe engel olmuyor. Bende aşırı derecede vardı rahmi ikiye bölüyordu çift rahim gibiydi o şekilde hamile kalmıştım ama kan pıhtılaşmamda varmış kaybetmiştik. Ameliyat oldum şuan bende de az şekilde basıklık var ve 5 haftalık hamileyim.
Seyda5- niyetimkalpkirmamak evet benim çok kötü geçti korkutmak istemem ama çok sancılıydı ellerim uyuştu ağrıdan bayıldım ve çok kustum uzun süre kendime gelemedim
niyetimkalpkirmamak Seyda5- bir de diyorlar ki sen nasıl ilişkiye giriyorsun. Onla bu bir mi. Makinayla sevişiyor muyum🤣