Hey_makaron yaptigi sey cok zor valla yanlis bildiginde milletten neler duyuyodur kim bilir🤦🏻♀️ ki bu kadar insanla da ugrasmak cok zor bence en iyisini yapti. Herkez zaten eninde sonunda bebeginin ciskietini ogrencek 5 8 haftalik olanlar bile soruyo. Keseye gore tshlin isteyen var. Zaten iki ay sonra ogrencekler yani erken ogrenseler nolcak 😒 tabi 20. Haftalsrinda bile ogrenmeyenler cok hakli orasi ayri