Elif-00 Gün içinde elim ayağım hep şişiyor arada baş, dönmesi oluyor tansiyon 14/8 sizlerde durum nasıl
Hulo2105 Elif-00 gebelikte yüksek tansiyon istenmiyor max 13 olmalı. Takip edin doktorunuza danışın mutlaka