Eylullxx Dun ayrıntılı ultrasonumuz vardı ve sonunda artık cinsiyeti net bir şekilde öğrendik fazlaca nazlı kızımız geliyor 🥰 sizde durumlar nasil kac haftalik oldunuz cinsiyetler nelerr??
Reina Eylullxx 19+5 teyiz. 3. Gebeliğim. Ama karnım 7 aylık gibi. Niye böyle oldu anlamadm. Diğer gebeliklerde minicikti hep karnım. Bu yüzden çok ağır hissediyorum sürekli uykım var. Zaten 15. Haftaya kadar yatakta geçirdim bulantıdan. Yeni yeni kendime geliyorum
Eylullxx ferhpnar hayir 18. Haftada doktorumuz kiza benziyor ama yinede net bisey söyleyemiyorum detaylida ogrenirsin dedi o yuzden 21+3 olana kadar öğrenemedik 🥲
ferhpnar Eylullxx bende devlete gittiğimde kız diyor özele gidiyorm erkek diyor hangisine inanacağımı şaşırdım
yeni-annelik Eylullxx bizde 20 haftalık olduk ben 13. Haftada öğrenmiştim cinsiyetimiz erkek sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻