8+2 olduk bugün ama aşırı bi vajinal kaşıntı var öğrendiğimizden beri de iliski de olmuyo , ama aşırı kaşıntı oluyo zaten böyle içi Pütür Pütür olmuş gebelikten önce de oluyodu ama bu kadar ilerlemeden travazol kullaniyodum 1 2 defa hemen kesiyodu bilginiz var mı acaba yapabileceğim bişi var mı kremi kullanabilir miyim