Zeehra954 Selam kizlar. Ben dün akşam test yaptım tek çizgi çıkmıştı. Bugun çöpe atarken bakdim ki 2ci selik çizgi de var. Reglime daha 6gün var. Acaba hamile ola bilirmiyim?
Limonlukekkk Zeehra954 valla bende bi çizgi gördum bende 4 gun kala erken gebelik testı ile öğrenmiştım alıp bi daha yapsana canım erken testte çift çizgi çıkıo
prens_prenses_annesi Zeehra954 bnce birazdaha bekle herkezin bir olmuyo ben adetime 10 gun vrken ogrndim mesela
KurabiyeninAnnesi123 Zeehra954 kuruma çizgisi canm 10 dkika icinde 2.çizgi belirirse gebelik var yarim saat 1 saatte cikan test negatiftir test tekrarlanmali bir test dha yap istersen