Eminesahin1 Merhaba sezaryenden sonra ilk muayene gidince ultrasonla baktılar mı? Ben kontrole gitmiştim sadece bandı çıkardı iyi dedi o kadar ama herkes ultrasonla bakıyorlar diyorlar
Elifttk Eminesahin1 10 gün sonra dıkıs almaya gıttım hem dıkısı aldı hemde ultrasonla baktı 41 gün tekrardan gel dedi kan testlerını yaptı ultrason baktı tekrardan
Hamileanne Eminesahin1 ultrasonla baktı sonra 40 bitince tekrar gel dedi yine öyle ultrason ile baktı (özel hastne)